2018. május 9., szerda

# füveskönyv # John Lukacs

John Lukacs: A boldogság: feladat

  Teljesen más könyvet szerettem volna eredetileg ajánlani az olvasóknak, csak történt egy csoda: Nyertem. Mégpedig az Európa Könyvkiadó könyvfesztiváli játékában. Szerencsés nyertesként 12 könyv közül választhattam, és én John Lukacs füveskönyvét választottam. Azért ezt választottam, mert rákerestem neten a könyvre, és megfogott benne valami.
  Kezembe vettem, és nagy örömmel jelenthetem ki: A könyv továbbra is tetszett nekem. Az első gondolata ahol kinyitottam, nagyon megérintett és továbbösztönzött arra, hogy az elejétől a végéig elolvassam.
  Az író 13 könyvéből emelt ki gondolatokat e könyvében. Összesen 13 témához. A 13 téma között van például az élet, a szerelem... Szeretettel ajánlom mindenkinek John Lukacsnak ezt a  könyvét, aki szeret aforizmákat olvasni, és azoknak akik szeretik a mélyebb, komolyabb gondolatokat. Én nem bántam meg hogy elolvastam, és örülök hogy megnyerhettem.


Csak egy gondolat a könyvből: 


A könyv szerzője: John Lukacs
A könyv címe: A boldogság: feladat
Kiadó: Európa Kiadó
Oldalszám: 160 oldal
Megjelenés: 2018. április 13.
A könyv ára átlagosan 2.999 Ft.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates